Yhdessä loppukäyttäjien kanssa tiimi määrittelee käyttötapaukset, jotta voisimme tarjota parhaan käyttöliittymätoteutuksen ja -kokemuksen. Tiimi aloittaa suunnittelun käyttötapausten määrittelystä; tässä mystisessä prosessissa he ideoivat, piirtävät ja luonnostelevat UI-rautalangan.

”Toteutamme interaktiivisen prototyypin ja lopuksi testaamme käyttäjäryhmäkohtaisesti. Ja kaikki tämä taikuus tehdään ennen kuin riviäkään koodia on kirjoitettu.  Testauksen (ja parin manauksen) myötä suunnitelma jalostuu ja siirtyy määrittelyineen kooditaikureille toteutettavaksi, voilá! Näiden ihmeiden lisäksi teemme lukuisia visualisointeja 3D-mallinnuksista animaatioihin – in house”, tiivistää tiimin vetäjä, Director of Project management & User experience Mikko Myyry. Tiimissä ovat Mikon lisäksi UI/UX Designerit Antton Hyvärinen ja Kuisma Myller, Technical Artist Harri Pietiläinen, Senior 3D Artist Niko Rummukainen ja Lead Gamification Developer Kimmo Leppänen.

Myös kotisivujemme etusivun 3D Digital Twin -video on tiimin, ja erityisesti Anttonin käsialaa.